Al meer dan 35 jaar is Groep Lauryssen actief in badkamerrenovatie, sanitair, centrale verwarming, dakwerken en ventilatie. Lauryssen legt daarbij doorgedreven vakmanschap aan de dag en garandeert dat uw badkamer gerenoveerd wordt zonder dat u zich de minste zorgen hoeft te maken. Lauryssen kiest daarbij voor kwaliteit zonder compromissen. “Wij maken een bewuste keuze voor topproducten”, stelt zaakvoerder Jan Lauryssen.
Bij de renovatie van een badkamer komt heel wat kijken. Uw oude badkamer dient eerst te worden afgebroken, waarna nieuwe leidingen worden geplaatst en de muren opnieuw worden bezet, om vervolgens opnieuw te betegelen. Eventueel wordt een vals plafond aangebracht met nieuwe verlichting. De nieuwe sanitaire toestellen maken het plaatje compleet. Maar hoe begint u hier het best aan? Hoe maakt u een goede planning op? Kent u voor elk type werk de juiste vakman?
Groep Lauryssen is gespecialiseerd in badkamerrenovatie en werkt met een vast team mensen, die elk hun eigen specialiteit hebben en gewend zijn om binnen een strakke planning en in bewoonde huizen te werken. De verschillende werkzaamheden worden door Groep Lauryssen perfect gecoördineerd, zodat de renovatie van uw badkamer snel, vlot en zonder zorgen verloopt.
Voor het opmaken van de offerte komt Lauryssen steeds ter plaatse kijken. Jan Lauryssen: “Wij maken daar echt het verschil en stellen met andere woorden geen offerte op in onze toonzaal op basis van een plan, een teke-ning of afmetingen. Bij u thuis kunnen we immers meteen aandacht hebben voor de bestaande situatie en installatie, daarbij rekening houdend met schuine wanden, bestaande afvoeren, de hoogte van de vensterbanken,… Zo kunnen we het juiste advies verstrekken en eventueel ook tips geven. Op deze manier komt u achteraf niet voor verrassingen te staan want er worden geen werken in regie bovenop uw offerte aangerekend. Tegels en sanitaire toestellen kiezen, doet u vervolgens bij onze vaste partners. Wanneer deze prijzen alle bekend zijn, krijgt u onze offerte met een correcte prijs, waar achteraf niet meer van wordt afgeweken.”
Eén aanspreekpunt
Daarnaast vindt Groep Lauryssen het ook heel belangrijk dat elke klant één aanspreekpunt binnen het bedrijf heeft. Jan Lauryssen: “Ook daar maken wij het verschil. De medewerker die bij u ter plaatse komt voor de opmaak van de offerte wordt uw projectleider en blijft uw aanspreekpunt tot de werken volledig zijn opgeleverd. Uw projectleider blijft persoonlijk betrokken tijdens de werken. Afspraken die in het begin worden gemaakt, hoeft u niet meer te herhalen en blijven door heel het traject door iedereen gekend.”